Falling Object

Thursday 13 September 2012

kenangan zaman kanak2 dulu. :)

ok ne gambar-gambar semua saya ambil dari page Sabahan Troll. ada tu dalam facebook cari ja. :). sorry ah ambil x kasitau. hehehe. gambar-gambar ne memang semua saya pernah lalui time zaman kanak-kanak dulu. mengimbas kembali la ne konon. :D


dari sekolah rendah sampai sekolah menengah kalau ini memang x pernah pun berubah. apalagi kalau subjek yang guru ajar tu saya memang x suka. paling hepi lah kalau cikgu x jadi masuk kelas. yahuuuu!! XD


time kecil-kecil dulu. kalau mum n dad jalan gi pekan tu, kami menunggu ja d rumah. dalam fikiran mesti ada kuih kena bawa balik. hehehe. adakah patut. mama sama bapa balik dulu tanya pasal kuih. ahaha. tapi memang bestlah time kecil-kecil dulu. :)


naaa ini lagi. kalau kasi nangis budak kecil terus kasi salah orang lain. bukan apa, takut kena marah oleh bapa tu budak. hahahha. :P


hahahahha!! ini lagi. time sekolah menengah pun masih buat ne. beganti-ganti lagi. kalau yang xpernah try tu mau tau apa rasa dia? gatal-gatal tapi nampak tu? sadapp kan bilang dorang. hahahhaha.


ini memang betul. time saya dengan adik-adik masih kecil dulu pun camnilah. berebut mau tiup lilin. hepi besday kunun. hahahha. rindunyaaaaa.


ahaaa!! time sekolah menengah saya duduk di tengah okay. jadi saya ne half saja. x nakal. hehehhe. :P


kalau mau tau dalam jadual bertugas ne paling saya x suka lap cermin sama menyapu. bah sudah sapu pun behabuk balik. dalam kelas pakai kasut juga. paling saya suka giliran angkat susu sekolah. hehehhe. itu time sekolah rendah. :)


aaaaa! ini sama jak macam yang cucuk mata tu. p atas balik tengok. hehehe. tapi ne lagi best. boleh tetidur ne kalau orang lain tolong cucuk. tapi sekali keluar kasi kena orang sebab ada taik telinga!! huahaha! XD


ne memang wajib terutama student yang tinggal asrama. 3 tahun saya tinggal asrama time sekolah menengah, tiap kali balik d rumah, balik p asrama mesti beli selipar baru. sudah kena tanda kena potong-potong pun masih lagi kena curi. alahai.

memang sweet memory lah semua tu. kalau ingat balik memang rindu sangat-sangat. kalau masa boleh diputarkan mau juga merasa balik zaman budak-budak dulu. apa pun zaman kanak-kanak saya memang bermakna sebab semua d atas tu saya sudah lalui. ada banyak lagi actually. tapi nanti lagi sambung k. penat bah jari menaip. hehe. :)

No comments:

Post a Comment